پنل پیامک برای آژانس های املاک چه مزیت هایی دارد؟
چنانچه صاحب منزل نباشین، حتما با تراژدی اسباب کشی آشنایی دارین… بارها براتون اتفاق افتاده که موعد اجاره نامتون رسیده و دنبال خونه ای متناسب با معیارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزدیکی به محل کار و .. هستید. همه میدونیم که چه روزهای سختی رو میگذرونید و روزها و شب ها باید تو آژانس های املاک از این خونه به این خونه بازدید برید تا بتونین خونه مورد نظرتون رو پیدا کنین.
این پروسه گاهی ماه ها زمان میبره و کلافه کننده میشه. از طرفی صاحبین آژانس های املاک که فهرست زیادی از خونه ها رو دارند، با زمان زیادی که برای ارتباط با مشتری ها و صاحبان ملک میذارن دیگه وقتی برای رسیدگی به امور مهم تر و جذب مشتری جدید ندارند. همه اینهارو گفتیم که بگیم این فرآیند خرید و فروش و اجاره میتونه خیلی ساده تر از این حرف ها باشه. اینجاست که پنل پیامک برای آژانسهای املاک کاربرد خودشو نشون میده.
استفاده از پنل پیامک هم باعث میشه در هزینه ها صرفه جویی بشه و هم آژانس های املاک رو از کاغذ بازی ها و دردسرهای اون بی نیاز میکنه. در ادامه به مزایای پنل پیامک برای آژانسهای املاک میپردازیم.
*اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
*اطلاع رسانی از فروش ویژه ملک ها
*اطلاع رسانی به مشتری در مورد لیست و شرایط خانه های جدید
*یادآوری کردن جلسات و قرار های ملاقات به مشتریان و صاحبان املاک
*ارسال جزئیات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتریان
امکانات پنل پیامک برای آژانسهای املاک
کارت ویزیت مجازی
یکی از امکانات پنل پیامک برای آژانسهای املاک که خیلی کاربردی و لازمه همین کارت ویزیت مجازیه. فرض کنید افرادی که روزانه از جلوی املاک شما رد میشن بتونن با فرستادن اسم املاک شما به یک شماره، اطلاعات تماس شما رو دریافت کنن. با این روش هم شما به شماره تماس مشتری هاتون دسترسی پیدا کردید هم اینکه تو وقت مخاطبای شما صرفه جویی میشه.
خبرنامه پیامکی
برای بازاریابی پیامکی اول باید اعضاء و مشترکین خبرنامه پیامکی خودتون رو افزایش بدید. باید از روش هایی استفاده کنید تا مخاطب برای عضویت ترغیب بشه. به عنوان یک فعال حرفه ای در زمینه آژانس املاک و مستغلات، باید به طور مداوم دنبال پیدا کردن راه های جدید برای خریداران آینده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود کلی ارتباطات با مشتریان باشید.
پنل پیامک برای آژانسهای املاک در سالهای اخیر محبوبیت زیادی داشته. ارتباطات فوری، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترین چیزهایی هستن که پنل پیامک در اختیار شما میذاره. هیچ کدوم از ابزارهای بازاریابی به اندازه اس ام اس مارکتینگ سرعت و امکان ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان رو ندارند.
ارسال پیام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندی مخاطبین
تصور کنید مراجعه کننده ای برای پیدا کردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه میکنه، اما شما موفق به پیدا کردن فایل مناسب با شرایط مراجعه کننده نمیشید. آیا باید از تلاشتون برای ایجاد رضایت مشتری دست بکشید؟ معلومه که نه این تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو برای مورد های بعدی امتحان کنید. فقط کافیه شماره تماس مشتری رو تو پنل پیامک ثبت کنید و به محض اینکه مورد مناسب با شرایط مشتری پیدا شد، با فشار دادن یه دکمه، اطلاعات جدید رو براش ارسال کنید. اینکه مشتری بدون صرف انرژی بتونه موارد مشابه رو ببینه و مقایسه کنه امکان فروش شمارو بالا میبره. این اولین و ساده ترین روش بهبود ارتباط با مشتری شماست که از طریق پنل پیامک برای آژانسهای املاک به راحتی قابل استفاده هست.
خیلی مهمه که پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی شما دقیقا به دست کسی برسه که مخاطب اون پیام هست، مثلا ارسال مشخصات ملکی که 300 متر متراژ داره برای یک آقایی که خونه مجردی میخواد بی فایده ست. پس باید از پنلی مثل مدیانا استفاده کنید که قابلیت دسته بندی مخاطبین رو به شما میده تا بتونین هر پیام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال کنین.
برای مثال:
دانشجویان
مستاجرین (زوجها)
مستاجرین (خانودههای پرجمعیت)
مستاجرین(مجردها)
بساز و بفروشها
صاحبان آپارتمان ها و منازل مسکونی
صاحبان زمین ها
ارسال پیامک انبوه
یکی دیگه از قابلیت های پنل پیامک برای آژانسهای املاک جذب مشتریه جدیده، با ارسال اس ام اس به یک منطقه خاص یک آژانس املاک میتونه در محدوده مورد نظرش، تبلیغات هدفمند انجام بده. مشتریان هم معمولا احتیاج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببینن، کم پیش میاد کسی بخواد محله ش رو عوض کنه.
سامانه پیامکی مدیانا این کار رو برای شما انجام میده، فقط کافیه از یکی از این گزینه های زیر استفاده کنین:
ارسال منطقه ای
ارسال محله ای
ارسال از روی نقشه
ارسال کد پستی
ارسال از دکل بی تی اس ایرانسل (این نوع ارسال فقط به شماره های ایرانسل انجام میشه، امکان ارسال به شماره های همراه اول، رایتل و … وجود نداره)
منشی پیامکی و پاسخگوی خودکار
وظیفه منشی پیامکی پاسخگویی خودکار به پیام های دریافت شده در سامانه پیامکی شماست. یعنی سامانه شما به ازای دریافت کدی خاص از گوشی، پیام مناسب را به صورت اتوماتیک ارسال می کنه. شما با فعال سازی این قابلیت می تونید سرویس های منحصر بفردی به مشتریانتون ارائه بدین. برای مثال کلمه کلیدی (90 متری – خرید) توسط مشاور املاک در پنل پیامکی ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه ای از اطلاعات املاک 90 متری در آرشیو بنگاه قرار میگیره. حالا مشتریان شما با ارسال این کلمه کلیدی به اطلاعات آرشیو دست پیدا می کنند.
وب سرویس سامانه پیامکی
یکی دیگه از قابلیت های پنل پیامک برای آژانسهای املاک متصل کردن وبسایت به سامانه پیامکیه که تو سامانه مدیانا این امکان براحتی براتون فراهم شده. با این وجود تمام بازدید کننده های سایت شما که شماره شون رو در سایتتون وارد میکنند مستقیم به پنل شما وارد میشن و جزو لیست مشتریان آینده شما میشن. امیدواریم که بدونید داشتن وبسایت برای کار شما خیلی مهمه و باعث افزایش فروش چشمگیری میشه.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای آژانس های املاک
_ انتشار اخبار قیمت املاک
دوست عزیز ، مشاور املاک … به اطلاع شما می رساند که قیمت ملک در تهران افزایش یافته است
2_ گزارش ملک جدید در زمینه خواست مشتری و ارسال پیامک به وی
آپارتمان 128 متری،نوساز،3خوابه،با کلیه امکانات واقع در خیابان شیخ بهایی فوری فروشی مشاورین املاک شیخ بهایی تلفن : 12345678
3_ هماهنگی های لازم با خریدار و فروشنده به جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماسها
جناب آقای عبداللهی جهت بازدید از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور یابید. با تشکر مشاور املاک …
4– ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار
آپارتمان 200 متری،نوساز،3خوابه،با کلیه امکانات واقع در صادقیه
مشاورین املاک …. تلفن : 12345678
5– ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
آقا/خانم X عزیز
فرا رسیدن سال جدید را تبریک عرض می کنم، امیدوارم سال جدید سالی سرشار از سلامتی، خبرهای خوب و امیدوار کننده برای تمام شما عزیزان باشد.
مشاور شما Y
6_ پیگیری و ارجاع به صورت خودکار را در برنامه کاریتان قرار دهید.
خرید خانه یک تصمیم بزرگ است. این کاملا قابل درک است؛ برخی از افراد نیاز به زمان بیشتری برای فکر کردن دارند تا بتوانند تصمیم خود را قطعی کنند. در عین حال، نگه داشتن ملک در ذهن فرد نیز لازم و ضروری است تا به دلیل پراکندگی اطلاعات و املاک گوناگون فراموش نشود. بنابراین این نکته مهمی است که بتوانید با یک برنامه ریزی مناسب و خودکار، پیگیری ها را با کمترین مزاحمت انجام دهید که این کار با استفاده از پنل های ارسال پیامک ممکن می شود.
اطلاعات کلیدی برای درج در اس ام اس های آژانس های املاک
شما می توانید به پیام ارسالی خود هر اطلاعاتی که می خواهید، اضافه کنید و در واقع سفارشی سازی کنید. اما ما توصیه می کنیم که متناسب با لیست موجود، متن پیامک را آماده کنید.
آدرس
پروفایل
متراژ
اطلاعات تماس
لینک کوتاهتر به Google Maps
قیمت
پیوند کوتاه به وب سایتتان
قالب متن اس ام اس برای املاک و مستغلات
سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خیابان Y به مساحت X مترمربع با قیمت پیشنهادی XXX و همچنین عکسها را در سایت XXX ببینید.
با سلام. از آنجا که شما به آپارتمان X علاقمند هستید، گزینه های مشابه را می توانید در سایت XXX بررسی کنید.
اگر تصمیم گرفتید یک پنل پیامک برای آژانس املاک خودتون راه اندازی کنید، سامانه پیامکی مدیانا تمام امکانات گفته شده رو به صورت یکجا داره
پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز
شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربهای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.
بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریانهای مهم اقتصادی کشور و از سرمایههای ارزشمند ملـی بـه شـمارمیروند. بنابراین لازم است مجموعههای کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفتهترین فناوریهـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.
یکی از بخشهای اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژههای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ میباشد و لوله به عنوان مهمترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژهها را به خود اختصاص میدهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لولهها در بخش صنعتی به دو دسته لولههای فلزی و لولههای غیرفلزی تقسیم میشوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگیها و کاربردهای لولههای فلزی میپردازیم.
این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل میباشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و ردههای فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.
با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد معمولا از قیمت بالایی برخوردار میباشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژههایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.
جالب است بدانید در صورتیکه عملیات پرداخت سطحی بر روی لولهها انجام گیرد این لولهها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروبها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا میکنند.
از خصوصیات این فولادها میتوان به مقاومت بالای آنها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.
فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته میشود.
این نوع از لولههای فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آنها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده میگردند.
فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد میشود.
مزیت استفاده از لولههای فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لولهها نسبت به پرتوهای UV و محیطهای با دمای زیاد مقاوم هستند.
از دیگر مزیتهای این نوع لولهها میتوان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.
بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لولههـای درزدار و لولههــای بدون درز تقسیم مینمایند.
لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.
در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده میشود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل میشود.
همچنین از این لولهها معمولا در شرایطی استفاده میشود که دما و فشار افزایش مییابند.
لولههای فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار میروند:
عملیاتهای بالادستی (لولههای نفتی) (OTCG)
عملیاتهای میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغابها)
عملیاتهای پایین دستی (لولههای فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)
کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات
لولههای درزدار ((welded pipe، به لولههایی گفته میشود که از شکلدهی و جوش دادن ورقهای فولادی با ضخامتها و جنسهای مختلف تولید میشوند.
بدین صورت که ابتدا ورقههایی با ضخامتهای متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده میشوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری میشود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.
لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و میتوانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.
لولههای درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورقهای فولادی به هم جوش داده میشوند به دستههای جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم میشوند که در ادامه به اختصار تشریح شدهاند.
در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبههای ورق در اثر حرارت یک دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش میخورند، به لولههایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل میشوند به اختصار ERW گفته میشود.
یکی از پرکاربردترین روشهای جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبههای ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آنها به وجود میآید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر میکند.
از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده میشود. لولههای درزداری که به وسیله این نوع جوش کاری تولید میشوند به لوله های EFW معروفند.
اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.
اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب میشوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.
از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید میگردد می توان به انواع زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.
از آنجا که جابهجایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت میگیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابهجایی از متناسبترین نوع از اتصالات استفاده شود.
گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...
باتوجه به تنوع و پیچیدگیهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره میتوانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com با ما تماس حاصل نمایید.
آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa
آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com
چگونه ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به صورت هدفمند انجام دهیم؟
اهمیت تفکیک و دسته بندی مخاطب :
امروزه استفاده از پنل پیامکی برای اس ام اس تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی موثر برای صاحبان کسب و کار است.
اما نکته ی حائز اهمیت این است که آیا هر سامانه پیامکی برای پیامک تبلیغاتی ، پاسخگوی نیازهای کیفی در فروش و تبلیغات موثر برای بیزینس ها خواهد بود؟
در دهه های ابتدایی که شرکت ها و کسب و کارها اقدام به تبلیغات کردند، هنوز تبلیغات هدفمند معنی خاصی نداشت.
یک شرکت فقط قابلیت سفارش تبلیغ در یک روزنامه و یا در یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی را داشت که مسلما در این نوع تبلیغات امکان هیچ گونه هدف گذاری وجود ندارد.
روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسی بود و به هیچ عنوان مشخص نبود که تبلیغ به چه مخاطبی نمایش داده میشود.
در دنیای امروز تبلیغات، آژانس های تبلیغاتی با استفاده از Data Mining یا همان داده کاوی، مخاطبان را حتی تا خیابان محل زندگیشان تفکیک و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه میدهند.
این هدفمند سازی باعث ایجاد هرچه بیشتر اعتماد و رضایت در مخاطبانی میشود که تبلیغ را دریافت میکنند.
تبلیغات تلویزیونی به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه های تلویزیونی مختلف برای رده سنی و جنسیت های مختلف پخش میشد و کمی هدفمند تر بود.
در ادامه ای این مقاله قصد داریم به معرفی اقداماتی جهت در بر داشتن یک سامانه ی اس ام اس تبلیغاتی هدفمند و نظام یافته بپردازیم.
برای انتخاب یک پنل اس ام اس تبلیغاتی بهتر است که با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید.
اس ام اس تبلیغاتی هدفمند دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
برای اس ام اس تبلیغاتی هدفمند احتیاج هست که از ابزار مرتبط با این کار استفاده شود.
ممکن است این ابزار را با نام های مختلف شنیده باشید،برای مثال سامانه پیامکی،پنل اس ام اس و یا سامانه اس ام اس تبلیغاتی انبوه، تمام این اصطلاح ها به ابزار اس ام اس تبلیغاتی اشاره میکنند.
یک پنل اس ام اس مناسب، حتما میبایست بانک های شماره تفکیک شده در اختیار کاربران قرار دهد.
تفکیک این شماره ها باید طوری باشد که برای تمام کسانی که قصد اس ام اس تبلیغاتی دارند کاربردی باشد.
برای مثال ممکن است کاربری قصد ارسال به مخاطبان یک شهر را به تفکیک موقعیت مکانی یا منطقه خاصی داشته باشد.
در این قسمت چند نمونه از تفکیک های پر کاررد را بررسی میکنیم.
1) تفکیک بر اساس موقعیت مکانی :
در این بانک شماره ها بر اساس منطقه های مختلف یک شهر تفکیک شده و فقط کافی است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظر انتخاب شود.
2) تفکیک بر اساس سن و جنسیت :
در این بانک شماره ها بر اساس سن و جنسیت مخاطبان تفکیک شده است و قابلیت انتخاب رنج سنی مخاطبان هدف وجود دارد.
3) تفکیک بر اساس مشاغل و اصناف :
در این بانک شماره اصناف و مشاغل کل کشور جهت اس ام اس تبلیغاتی تفکیک شده است که برای اهداف B2B بسیار مناسب است.
در اختیار داشتن امکاناتی جهت ایجاد چنین تفکیکی در میان مخاطبان و مشتری های احتمالی تبلیغات از طریق اس ام اس تبلیغاتی را هدفمند تر می کند.
چه زمانی برای اس ام اس تبلیغاتی مناسب است؟
یکی درگیر از عوامل مهمی که باید هنگام اس ام اس تبلیغاتی مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب برای ارسال است.
اگر مخاطب احساس کند که مورد احترام تبلیغ دهنده هست، احساس رضایت و اطمینان خاصی به برند تبلیغ دهنده پیدا خواهد کرد.
با توجه به نوع بیزینس زمان اس ام اس تبلیغاتی را در نظر بگیرید.
این موضوع هم باعث ایجاد رضایت در مخاطب شده و هم باعث میشود که ادرصد انگیجمنت مخاطب به طرز باور نکردنی بالا تر برود.
قبل از خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی حتما این موارد را بررسی کنید تا از امکانات و قابلیت های کامل این ابزار مطلع شوید.
Top of Form
صفر تا صد نصب موتورخانه تهران
مراحل نصب موتورخانه تهران در ساختمانهای مختلف با توجه به متراژ و نوع پکیج و شوفاژ در نظر گرفته شده شکل گرفته است. بنابراین نکاتی مثل نوع پکیج، ساختار شوفاژ و طراحی سیستمهای جدید مثل گرمایش از کف تهران در تنظیم اصول و مراحل نصب موتورخانه در تهران تاثیر مستقیم دارد.
نصب موتورخانه مرکزی، امکان خرید موتورخانه آماده، نصب دیگ موتورخانه، قیمت مشعل موتورخانه ساختمان، قیمت کلکتور موتورخانه و مواردی از این قبیل کلیت اطلاعات درخواستی افراد در هنام سفارش نصب موتورخانه است.
امروزه با توجه به نیاز و تمایل افراد به طراحی و اجرای نصب موتورخانه در ساختمانهای مختلف "خدمت از ما" آمادگی معرفی مجربترین مجریان و شرکتهای نصب موتورخانه تهران را دارد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان مشاهده نزدیک ترین و متخصص ترین افراد در نصب موتورخانه در تهران برای شما فراهم میشود.
قیمت نصب موتورخانه در تهران
نصب موتورخانه شوفاژ قدیمی ترین و شناخته ترین سبک نصب موتورخانه برای ساختمانهای متفاوت است. امروزه نصب موتورخانه پکیج و دیگر سیستمهای گرمایشی با روشها و تجهیزات پیشرفته تر در مسیر بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و اجرا میشود.
قیمت نصب موتورخانه در تهران توسط تیم کارشناسی و متخصص اعزام شده برای نصب موتورخانه در ساختمان تعیین میشود. متراژ، نوع سیستم گرمایشی و همین طور تجهیزات به کار رفته بیشترین سهم را در کارشناسی برای تعیین قیمت نصب موتورخانه به در این مورد به خود اختصاص میدهد.
بیشترین عواملی که در قیمت و هزینه نصب موتورخانه در تهران تاثیر داشته هزینه طراحی یک فونداسیون برای قرار گرفتن تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب گرم و سرد، نصب مخزن (دیگ بخار موتورخانه) و نصب مشعل الکتریکی یا گازی و همین طور اقدامات جانبی مثل اجرای روندهای ایمنی یا عایق بندی دیوارها و کف، عایق بندی لولهها و اتصالات میباشند.
اهمیت نگهداری و تعمیر موتورخانه
نگهداری و تعمیر موتورخانه طبق دستورات تعیین شده در هنگام نصب تجهیزات تعیین و توسط افراد متخصص و سرویس کار موتورخانه با تجربه صورت میگیرد. در واقع تعمیر موتورخانه مانند دیگر اقدامات تاسیساتی نیازمند به کار گیری افراد آموزش دیده و متخصص در این زمینه است. از آنجایی که موتورخانه ساختمان محل نگهداری و انتقال تجهیزات وابسته به سیستم گرمایشی بوده نگهداری و تعمیر آن از حساسیت بالایی برخوردار است.
تجهیزات تعبیه شده در موتورخانه ساختمان برای تامین انرژی و گرمای مورد نیاز فضای ساختمان است. همین امر نگهداری و سرویس به موقع موتورخانه و علاوه بر این تعمیر موتورخانه توسط افراد متخصص در تهران را ضرورت بخشیده است.
برای دسترسی به تعمیرکار موتورخانه مجرب و ارتباط با شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه در تهران میتوانید با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" اقدام کنید. با مشاهده عملکرد قبلی افراد و تکنسینهای متخصص در تعمیر موتورخانه فعال در "خدمت از ما" به راحتی بهترین کارشناسان را انتخاب کنید.
هزینه تعمیر موتورخانه تهران
هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به مشکلات پیش آمده و همین طور قطعات آسیب دیده متفاوت است. تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران از تعمیر و نگهداری تاسیسات موتورخانه گرفته تا تعمیر پمپ آب موتورخانه را در برگرفته و توسط افراد متخصص فعال در شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه انجام میشود.
هزینه نگهداری و تعمیر موتورخانه تهران بر اساس کارشناسی تعمیرکاران موتورخانه متخصص و عواملی مثل فضا و مساحت موتورخانه، متراژ ساختمان و تعداد طبقات، قدمت تاسیسات موتورخانه و تجهیزاتی که باید سرویس، تعمیر و تعویض شوند، تعیین میشود.
شما میتوانید برای اعزام یک سرویس کار موتورخانه متخصص در تهران از طریق اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" اقدام کنید. انتخاب بازار آنلاین "خدمت از ما" برای کار تعمیر موتورخانه ساختمان امکان آشنایی با تعمیرات موتورخانه شبانه روزی در مناطق مختلف تهران را برای شما فراهم میکند.
معرفی سیستم گرمایش از کف تهران
گرمایش از کف یک سیستم گرمایشی جدید نیازمند به لوله کشی تخصصی و تجهیزات پیشرفته در ساختمانهای مختلف است. بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود جریان و انتقال گرما در ساختمان از دلایل مهم انتخاب گرمایش از کف تهران به جای نصب پکیج و شوفاژ میباشد.
نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف در تهران یک کار کاملا تخصصی و نیازمند آموزش کامل مراحل و اوصول اجرای سیستم گرمایشی است. یک تکنسین متخصص برای نصب سیستم گرمایش از کف در ساختمان باید نسبت به اهمیت و ضرورت اصول در موارد زیر توجه ویژه داشته باشد:
پس از بررسی مزایای سیستم گرمایش از کف در تهران بیشترین سهم توجه افراد در هنگام نصب این سیستم به هزینه گرمایش از کف تهران بر میباشد. بیشتر افراد تمایل دارند قبل ار انتخاب گرمایش از کف به جای شوفاژ و پکیج از قیمت نهایی نصب و راه اندازی این سیستم در مناطق مختلف تهران مطلع شوند.
بیشترین سهم تعیین کننده هزینه گرمایش از کف تهران برای ساختمانهای مختلف را نوع معماری ساختمان(آپارتمانی یا ویلایی) موقعیت ساختمان، قیمت تجهیزات (لوله پنج لایه، نوع ترموستات، شیر کلکتور و نوع عایق و ضخامت آن ) بتن ریزی گرمایش از کف به خود اختصاص داده است.
دریافت قیمت نهایی و تخمین زده شده اجرای گرمایش از کف تهران در مناطق و ساختمانهای مختلف از نکات مهم در هنگام درخواست این خدمات است. برای استعلام قیمت رایگان و سریع نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف تهران پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت خدمت از ما با متخصصان در این زمینه در ارتباط باشید.
منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/_installation_of_Tehran_engine_room Bottom of Form